hectorrebell

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Systarna Ivarsson - 30 april 2011 17:03

Hej på er!

Idag har jag hunnit med mycket! Först upp vid halv åtta och tog mig en powerwalk på en timme ungefär, slängde i mig frukost och begav mig till stallet! Pappa sladdade banan medans jag red ut. Travade ganska långt idag och tog en racer galopp på en äng. Blåste dock som satan så jag var blind och döv typ xD Sedan skritta hem och stretcha igenom hela hästen. Han var så trött igår så vi ökar upp fodret och ska träna kondition och styrka på honom nu. Hade även på honom switch pour-on så att han slipper fästingar och knott. Imorn blir det att träna dressyr för pernilla.

Var iväg till annas hästshop med Lis sen vid ett, lisa köpte en ny hjälm och ridbyxor och ajg köpte sadeltvätts-servetter och silikon-gummiband. ja jag är hästskötare xD hahaha

Sedan iväg och övningskörde med mamma, gick mycket bättre, vart dock nästan prejade av väggen av en idiot som är rädd för som vilda blommorna i kanten -.- Men annars gick det fint, bilen är ju känslig enligt mig men men xD

hahah nu ska vi grilla, så hörs sen!

  Min bästa vän<3


 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards