hectorrebell

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Systarna Ivarsson - 24 april 2011 09:07

Jag vart väckt redan vid halv nio idag, med frukost på sängen och lite paket :D Först ett bidrag till systemkameran jag vill köpa, sedan ett nackskydd från backontrack! :D Och av min kära syster fick jag skrittäcket och fleecetäcket jag så länge velat ha :D Så det är chill! Kvällen igår var underbar, härliga människor och mycket skratt! :D och lite mobbing av varandra (a) haha ne skojar bara, vi är ju vänner :D Idag blir det att träffa nathalie i stallet och fota lite, härligt det! Och sedan ska mamma köra kroppkakor till mig och så får vi besök i kväll som ska äta med oss! Tror dagen blir riktigt lyckad faktiskt! Nathalie är riktigt duktig på att fota så det blir nog bra bilder :D Dom slänger jag såklart upp här senare! Nu ska jag hjälpa till lite här hemma,så vi hörs senare!

  Bild fotad av nathalie :D

 

Av Systarna Ivarsson - 24 april 2011 00:12

Vi var iväg på hopptävling igår (lördag) jag startade en 50 cm clear round och Ronja en 70 cm clear round, båda felfria och Rebell skötte sig riktigt bra och var hoppglad men drog inte så hårt som han brukar så det är ett stort plus! Bilder och så kommer senare!


Av Systarna Ivarsson - 24 april 2011 00:08

Jag fyller 17 år idag, så ett grattis kanske? ;)

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards