hectorrebell

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Systarna Ivarsson - 7 april 2011 12:19

hej på er!!

Jag är superglad, för jag har hoppat idag :D Fy fan va kul det var, Wiktor var helt underbar, så jävla ärlig på hinder och helt underbar teknik! Längtar redan till nästa gång om jag får hoppa honom med då :D Fick massa beröm, både för ridningen, min sits och främst för att jag hoppade! Jag är ju så grymt hopprädd, men jag hoppade precis allt, hoppade fatiskt 70 :D inte högt egentligen, men massa högt för mig :D

 

Måste ju säga grattis till min bästa vän med, Pauliina Nieminen fyller 18 år idag :D grattis för tredje gången eller vad det nu är x) kärlek på dig ungjäkel, hoppas du får en bra dag, och kom ihåg, nu börjar friheten!!!!



Hare bra hörni!

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards