hectorrebell

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

jäkla åska!

Av Systarna Ivarsson - 14 augusti 2013 14:40

Det har precis dragit förbi ett rejält åskoväder med regn, hagel, blixtar och åska, usch säger jag bara, hatar åska och blixtar, och man kan ju liksom inte kura ner sig framför tvn heller, inget elektriskt igång. Tur att datorn har batteri!
Har fått jobb med, på kalmar lantmän här i mönsterås, kommer även hoppa in i Oskarshamn när det behövs. Så kommer iaf kunna betala hyran själv och det känns så jäkla skönt!!
Rebell verkar vara lite bättre iaf, han och ronja sprang några steg idag och det såg bättre ut än förra veckan. Tur nog.
Så lite händer iaf, finns inte mycket att skriva egentligen.
Tils nästa gång :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Systarna Ivarsson - 17 november 2013 09:02

Jajamän, om några timmar ska vi lasta och åka iväg, vi ska över till Öland, till Aledals ridcenter och Ronja ska hoppa 70 & 80 cm clear round stilbedömning, tycker det är lagom, vi tar det långsamt med honom. Men dom skuttade lite igår, för att han i...

Av Systarna Ivarsson - 15 november 2013 22:15

Hej på er. Inte mitt livs bästa dag idag, hade lite av ett mentalt sammanbrott imorse, mådde verkligen inte bra, kunde knappt äta, fick inte luft, allt bara rasade, för en stund, nu står jag på benen igen, lika stark som vanligt, eller njae är lite ...

Av Systarna Ivarsson - 7 november 2013 23:47

...till att jag sovit sämre den senaste tiden, är för att jag fryser om fötterna? Har hänt innan, samtidigt är det ju först sen jag flyttade till egen lägenhet som jag börjat sova bra, på 19 år, haha. Alltid varit konstig med sömnen, alltid haft svår...

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2013 20:26

Seriöst, dagens människor, NI SKRÄMMER MIG!!!! Iaf ungdomar, hur blir ni uppfostrade egentligen?!?!?!För bara en stund sen så var jag och min vän Tova påväg in i huset jag bor i, från parkeringen då. Och det kör förbi en gammal röd volvo, med typ två...

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2013 00:54

Är svintrött men måste tömma huvudet litegrann, annars går det AAALRIIIG att sova!Haft besök av min motsats Tova ikväll, bara stirrat på massa youtubeklipp (danisnotonfire för att vara exakt), skrattat tills tårarna runnit och bara haft extrema exist...

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards