hectorrebell

Alla inlägg under augusti 2011

Av Systarna Ivarsson - 27 augusti 2011 18:01

Här kommer lite bilder jag tagit, stort copyright, vid kopiering polisanmäls ni..


          Alla bilder är tagna med min Canon EOS 550D

Av Systarna Ivarsson - 24 augusti 2011 20:17

förlåt för obefintlig uppdatering, men jag orkar inte

Av Systarna Ivarsson - 16 augusti 2011 15:36

Blir en sväng till stallet nu, helt omotiverad och vet inte vad jag ska göra riktigt, Kanske testa att skritta barbacka i bara grimma och grimskaft på ridbanan kanske? det blir det nog :p

 

Jag blir lika förundrad varje gång jag ser dig

hur något sådant vackert,

kan tillhöra mig?

Jag älskar dig,, mer än själva livet<3

Av Systarna Ivarsson - 15 augusti 2011 20:55

har inget liv och inget att blogga om så xD


Ditt namn: Sofie

Längd: 177 cm

Spelar intrument: Spelar piano och bas

Dina första tankar när du vaknar: åhhhhh...

Är du hungrig: nja precis ätit :p

Befinner du dig just nu: Hemma :p

Biter på naglarna: Nej :p

Färg på underkläderna just nu: Svart :p

Vad är du bra på: jaaa... hästar kanske?

Husdjur: Häst? xD

Är du singel: tyvärr ja..

Hon/Han är snyggast i världen: hmm.. jadu, bra fråga :S

Hon/han vet mest om mig: Rebell? xD nej men puh, maria, lisa typ

Detta vill jag ha mest just nu: en bit choklad vore gott xD

Mål i livet: Köpa gård, träffa en bra man, leva mitt liv med hästarna

Rädd för: spindlar, höjder, smärta

Favoritläsk: ingen -.-

Sjunger du i duschen: Nej :p

Skostorlek: 41-43

Vill du gifta dig någon gång: Ja!

Kommer du överens med dina föräldrar: För det mesta :p

Skor du använder mest: DC och stallskorna xD

Dina kläder just nu: Mjukisbyxor och linne xD

Favoritårstid: våren!

Favoritlåt:: Många, många, många!

Favoritmat: kroppkakor, pizza, tacos, grillat, lite allt möjligt typ xD

Favoritdryck: Mjölk :D

Hur svarar du i telefon: Hej det är sofie är standardfrasen xD

Sov du ensam inatt: jo tyvärr..

Gjorde du kl 08 imorse: började jobba

Gjorde du för 15 min sedan: satt vid datorn xD

Sa någon senast till dig: hahah minns inte xD

Godaste glassmaken: päron :p

Fått i dig idag: jättefrukost, pasta med köttfärssås, jordnötter och oboy :p

Väder hos dig just nu: molnigt med regn typ

Vaknar lätt: det beror på

Drömmer mardrömmar: mjo..

Det ser du om du tittar till höger: mamma och ronja xD

Kuddar du sover med: 2 stycken, den tredje försvann :S

Längtar du efter just nu: någon som älskar mig som jag älskar honom.. förutom Rebell då xD

Det väntar om 10 år: Ett liv!!

Saknar du just nu: vännerna och rebell :p

Snus vs cigaretter: Cigg...

Önskan om barn: inga egna iaf!

Ängel eller djävul: människa?

Blyg eller framfusig: Beror på situation och humör

Din dialekt: öländska/småländska

Det tycker folk om dig: jag vill helst inte veta det..

Den senaste du bråkade med: Ronja xD

Det är du sugen på just nu: choklad!

Bad vs dusch: varmt, uppmjukande bad!

Favoritfilm: twilight saga!!

Den jag helst vill krama just nu: Rebell
Den jag helst vill pussa just nu: Rebell xD hahaha tragiskt!

Sprit, cider, vin eller öl: Cider!

Läser du horoskop: Beror på xD.

Bläck eller blyerts: Bläck

Hund eller katt: Hund!!



Av Systarna Ivarsson - 12 augusti 2011 22:25

men jag har världens bloggtorka, och är totalt a-social.. I'LL BE BACK! eller vad man nu säger? xD

Av Systarna Ivarsson - 7 augusti 2011 21:35

  

Behöver jag ens beskriva hur lycklig och STOLT jag är!? Vinst i min första L:C1 och vinst i första dressyrtävingen med Rebell på samma gång xD fick 64%, helt ok :p
bästa hästen<3

Av Systarna Ivarsson - 6 augusti 2011 19:56

Jag har världens bloggtorka..vad vill ni läsa om?? någon som vill gästblogga? kommentera eller mejla pascal_sofie_love@msn.com

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards