hectorrebell

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Systarna Ivarsson - 14 september 2012 23:10

Åtta ynka besökare, sen är det rekord!!! :D

Av Systarna Ivarsson - 14 september 2012 20:35

Hej alla nya läsare!

Ja vilka är vi då. Jag som skrivet heter Sofie och jag driver denna blogg med min kära lillasyster Ronja och vi bor i Mönsterås.

Jag är 18 år, går tredje året på gymnasiet, första året gick jag på Gamlebygymnasiet med inrikting häst,

men pågrund av en whiplashskada i nacken så var jag tvungen att byta, och hoppade då på andra året

på lärlingslinjen på Mönsteråsgymnasiet med handelsinriktning. Jag har min praktik på Kalmar Lantmän i Oskarshamn

där jag stormtrivs. I övrigt håller jag då på med hästar gietvis, men även fotografering och driver mitt eget fotoföretag.

Har körkort och bil, volvo 740, och vill ha lastbilskort.

 

Ronja heter jag då som är sofies lillasyster det är jag som tränar och tävlar Rebell i hoppning har tänkt börja tävla lite dressyr också. Jag går i nian på parkskolan i mönsterås. Har inte så mycket att skriva men om det är något ni undrar över så är det bara att fråga :)

 

Och vi skriver ju såklart mest om vår häst, ridtravarvalacken Hector Rebell, 14 år gammal och vi har ägt honom i 3 år.

Han är världens mysigaste häst, pigg, positiv, arbetsglad, matvrak, gosig, bortskämd, trygg osv osv, allt

som krävs för den perfekta hästen ;)
Vi rider honom i dressyr och hoppning, han kan rörelser upp på LA/MSV dressyr och hoppar upp på 110.

Tränat på fälttävlansbana, vi badar med honom i havet, rider mycket i skogen, på ängar osv osv,

Rebell älskar att galoppera fort, haha.

   

         

       

             



VÄLKOMNA HIT!!!

Av Systarna Ivarsson - 14 september 2012 15:39

Hej alla nya läsare jätte kul att ni har hittat hit om ni vill så får ni gärna säga hur det kommer sig att ni har hittat och som Sofie säger det kommer snart komma en presentation men inte just nu har precis srpungit upp till stallet gått med Rebell och sen sprungit hem igen så är ganska trött. Men imon ska vi börja skritta Rebell:D äntligen!      

Av Systarna Ivarsson - 14 september 2012 13:39

Ikväll kommer det upp ett litet info-inlägg om oss här på bloggen, så behöver ni inte bläddra så långt tillbaka! Välkomna in i värmen! :)
// Sofie, Ronja och Rebell

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards