hectorrebell

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Systarna Ivarsson - 5 september 2012 19:03

Jag kom och tänka på en sak har ni tänkt på det här med mulliga personer eller som dem flesta säger feta. Asså den första tanken hos dem flesta är att det bara är fett, men har ni tänkt på att det kan vara muskler? Jag säger inte att alla har det men många. jag är mullig men jag vet om att jag har muskler. Det vet jag att många inte tänker på. Jag själv tänker inte på det. Men ändo det är många som tycker dem är feta att dem är överviktiga fast dem är hur smala som helst och det irreterar mig mest, att sånna som bara är skin och ben tycker dem är feta. Jag blir faktiskt arg när dem säger så. Sen har jag tänkt på när dem mulliga ska träna vill dem inte ha riktiga träningskläder för att dem är så taighta. Men min första tanke är att dem åtminstonde försöker, och dem har också rätt att få ha rätt kläder. Vissa har det inte lätt dem kan försöka hur mycket som helst och ändo går det inte. Det är svår att mullig och bli smal än att vara smal och mullig. Jag vet att jag inte har den perfekta kroppen men jag är jag och jag är stålt över mig själv! och det tycker jag att ni ska vara också!.

         

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards