hectorrebell

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Systarna Ivarsson - 4 september 2012 21:41

.. på att tatuera mig!!! buhu...

Rebell ska vara med, helt klart, med den här bilden:

 
Med grimma och allt som föreställer Rebell, och hans stämpel ska med också!

Är dock osäker på texten, antingen ska jag ha, Never stop hoping, eller Live your life, every day,
eller When you say nothing at all, eller I was born to love you; eller, They can never define, what been said betwen your heart and mine.

Stavning stämmer nog inte helt nog, men det kollas givetvis innan, haha :p

Vilken text tycker ni?! Eller ni kanske har en bättre textrad?! :D
Jag vill verkligen tatuera mig, just den här bilden, och någon utav texterna!
Så fort jag bestämt mig så ska det bokas tid, min julklapp till mig själv :D

Den ska sitta på högra skuldran, så att Rebell nästan går ut över min arm :D

Åååååh, jag vill nu!!!!

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards