hectorrebell

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Systarna Ivarsson - 10 september 2012 19:34

Tänke göra lite som sofie och Hissa/Dissa och om du har nått du vill att jag ska Hissa/Dissa så är det bara att skriva en kommerntar:)


Först har jag tänkt börja med dem där tygsadelgjordarna eller vad det är föt nåt. Tycker inte alls om dem. Jag menar hur gör man rent dem när dem är skitiga och så. Nrj usch, läder gjord ska det va mycket lättare att hanskas med. Diss till tyg. Hiss till läder!

   


Sen vill jag hissa remontnosgrimman. Anväder den hela tiden i hoppningen. Jätte lätt och trivs jätte bra med den. Den håller länge också har haft min ganska länge. Men den är lite svår att hålla rent så det är lite synd men sen beror det  på hur man tar hand om den också men det är händo Hiss!

   

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards