hectorrebell

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Systarna Ivarsson - 2 januari 2012 22:14

Massa besökare, det gillar vi ;)


What a day!

Först tandhygienisten, sen till expert och ta ID-foto, vidare till banken och skicka efter ett leg,

känner mig extremt vuxen ;) Seriöst, snart 18 år gammal, herregud, åldersnoja!!

Sedan ringde jag faktiskt två kära vänner från Gamleby, Julia och Linnéa :D

Hoppas jag kan åka och hälsa på dom snart!

Sedan så övningskörde jag till högsby och Karlssons, lite shoppat :p

Nu ska jag kika på film, sen sooooooova!

Nattinatti<3

Av Systarna Ivarsson - 2 januari 2012 21:56

Har suttit och kollat på kändis-stall i två timmar typ, på hippsons hemsida.

Bland annat Maria Gretzer, Jan Brink och Paul Schockemöhle

Länk: http://www.hippson.se/bildspel?skip=0

Finns även otroligt mycket utrustningsbildspel och andra anläggningar som har med hästar att göra!

Låt er inspireras nu ;)


Av Systarna Ivarsson - 2 januari 2012 18:55

Jaha vänner, planerför 2012 då!


Min syster fyller 15, Rebell fyller 14 och jag fyller 18!

Detta firar vi naturligtvis ;) Hahaha

Några hopptävlingar för Ronja och Rebell är redan inplanerade, en på lördag och en i mitten av februari.

Jag har tänkt försöka komma ut på minst två dressyrtävlingar, vill debutera L:B i år, så lär väl bli det.

Ronja och Rebell ska åka på fem dagars ridläger i sommar.

Jag ska förhoppningsvis jobba på IBS i sommar också, och tjäna egna pengar.

Jag SKA ta körkort, både B och BE, och våga köra Rebell till träningar och tävlingar med xD

På påsklovet ska jag förmodligen åka till Gamleby och hälsa på vännerna där! :D

Göteborg horse show och ullared på höstlovet med Mönserås Ridklubb, taggar vi ordentligt!!

Ja, 2012 kan inte bli annat än bra!

Av Systarna Ivarsson - 2 januari 2012 17:48

Idag red Ronja, och det blev en uteritt. Mamma följde med henne ut, promenerade bredvid. Ronja brukar trava/galoppera iväg, vända eller vänta på mamma. Han var tydligen galet pigg, precis som varje dag. Haha vår galna lilla skrutt

 

Min galna lilla skrutt i somras när vi galopperade på en äng xD

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards