hectorrebell

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Systarna Ivarsson - 1 januari 2012 19:28

Idag fick hästen vila, pga vädret och allmän trötthet hos mig och min syster.

Av Systarna Ivarsson - 1 januari 2012 19:07

Nu ska det tamigtusan bli bättre här på bloggen! Bättre ordning, bättre uppdatering, bättre med bilder!

Jag ska börja sortera mer i kategorier!

Jag ska skriva varje dag vad vi gjort med Rebell, och Skriva veckoschema och tävlingsschema bättre!

Nu tusan! :D


Av Systarna Ivarsson - 1 januari 2012 00:46

GOTT NYTT ÅR!
Själv invigde jag året med att stå på taket och fotografera ;)
Två bilder jag blev helt ok nöjd med, vad tycker ni?

   


Första bilden tyckte jag personligen blev ganska cool, med tre raketer i ett.


Ett nytt år nu då! Det taggar vi för, en massa härliga stunder! Jag fyller 18 år om knappt fyra månader, lite halvt panik på det! Men vi taggar ändå, fy tusan vad detta ska bli bra!

 

Den här bruden ska aldrig låta sig bli överkörd, aldrig igen, jag är starkare än någonsin!

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards