hectorrebell

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

HEJHEJHEJHEJ

Av Systarna Ivarsson - 12 mars 2011 10:16

Hej på er, sorry för dålig uppdatering :p

Sov hos bästa Lisa inatt, härligt var det :D Maria och Tove tittade förbi med, trevligt trevligt :p Fick träffa Lisas kille David också, trevlig var han och köra bil kan han :p Och imorse följde jag med Lisa och Chatrine till stallet och hade morgontjänsten, sen red jag och Lisa ut en sväng på Rebell och Cassi. Härligt var det! Underbar väder och hästarna var riktigt fina och trevliga idag.

Vid två ska vi åka och träna med Rebell, Ronja ska hoppträna för Pernilla. Gött det asså :p Sen ska min kära pappa grilla åt oss! :D Mamma är bortrest över helgen, så vi softar här hemma nu :) Måste ju visa er min lilla överraskning :D Har nämligen bytt hårfärg, från svart till rödbrun :D

  

Tycks då? är ganska nöjd själv så :p


nu ska jag kolla tv, sköt om er!

  

 
 
Ingen bild

Tove

12 mars 2011 11:23

Kul var det :)<3
och tummen upp för att david tyckte att vi va avslappnade och roliga och inte helt knasiga xD

Systarna Ivarsson

12 mars 2011 16:38

jag var ju så jäkla övertrött och flumig xD trodde han skulle bli rädd typ, men ist kommer han tillochmed ihåg vad jag heter xD

 
Ingen bild

Puuuh

12 april 2011 16:44

OMG, du är ju skitsnygg i rött hår! :O :D Såg först inte att det var du först, jag ba vafan har hon lagt in för bild nu då? -.- Men sen märkte jag att det är du, utan smink! Är van vid att du har smink, vi sminkade ju oss hela tiden förut i Finland :P Miss you.. <333333

Systarna Ivarsson

13 april 2011 13:29

har inte rött hår längre, du hänger verkligen inte med :p fast det var inte rött, det var brunt men i sol och i camen såg det rött ut >.< Nu ahr jag blekt det en gång till, tänker bli blond igen xD Jag ahr inte haft ordentligt smink på evigheter, max puder och mascara typ :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Systarna Ivarsson - 17 november 2013 09:02

Jajamän, om några timmar ska vi lasta och åka iväg, vi ska över till Öland, till Aledals ridcenter och Ronja ska hoppa 70 & 80 cm clear round stilbedömning, tycker det är lagom, vi tar det långsamt med honom. Men dom skuttade lite igår, för att han i...

Av Systarna Ivarsson - 15 november 2013 22:15

Hej på er. Inte mitt livs bästa dag idag, hade lite av ett mentalt sammanbrott imorse, mådde verkligen inte bra, kunde knappt äta, fick inte luft, allt bara rasade, för en stund, nu står jag på benen igen, lika stark som vanligt, eller njae är lite ...

Av Systarna Ivarsson - 7 november 2013 23:47

...till att jag sovit sämre den senaste tiden, är för att jag fryser om fötterna? Har hänt innan, samtidigt är det ju först sen jag flyttade till egen lägenhet som jag börjat sova bra, på 19 år, haha. Alltid varit konstig med sömnen, alltid haft svår...

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2013 20:26

Seriöst, dagens människor, NI SKRÄMMER MIG!!!! Iaf ungdomar, hur blir ni uppfostrade egentligen?!?!?!För bara en stund sen så var jag och min vän Tova påväg in i huset jag bor i, från parkeringen då. Och det kör förbi en gammal röd volvo, med typ två...

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2013 00:54

Är svintrött men måste tömma huvudet litegrann, annars går det AAALRIIIG att sova!Haft besök av min motsats Tova ikväll, bara stirrat på massa youtubeklipp (danisnotonfire för att vara exakt), skrattat tills tårarna runnit och bara haft extrema exist...

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards