hectorrebell

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Systarna Ivarsson - 9 mars 2011 08:37

Är otroligt trött på allt just nu, allt, precis allt känns svårt... Är ordentligt skoltrött igen, trött på att ha en nackskada som påverkar allt.. längtar hem till min familj, till min älskade häst, längtar tills jag får köpa min efterlängtade hund och tills jag får min egna lägenhet.. Längtar tills jag får jobba och tjäna egna pengar, tills snön är borta, till alla härliga uteritter med lisa, till badturerna med mina härliga vänner, till allt som är enkelt... Verkar som att jag fått vår-deprission? Vilket är konstigt isf, jag blir mycket gladare när solen äntligen visar sig! Hemma finns det knappt någon snö kvar, men på skolan är det fullt med snö överallt.. Imorn ska jag till arbetsterapueten med mina händer så att jag kanske slipper ha ont i dom. Mår inte så bra idag heller, får se om jag sjukanmäler mig efter lektionen.. isf tar jag en lätt promenad för att få bort lite värk i kroppen, och för att få frisk luft i lungorna, sen sova hela dagen typ..

Nehe, nu ska jag plugga, puss på er

  

Bjuder på en skitig vår- Rebell :p

  

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards