hectorrebell

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Systarna Ivarsson - 8 mars 2011 09:09

Jag måste faktiskt få detta skrivet. Jag följer några hästbloggar, bland annat elin ljungren, olivia fältsjö och rebecka ambjörnsson. Dessa tjejer rider på stall bätteropp där jag red i ca 5-6 år förut. Jag hade även häst där, min förra lille kille Bente. Tyvärr har mycket hänt för dom nu. Och jag lider med dom. Tre hästar som vandrar vidare på så kort tid är hemskt och sorgligt för alla. Jag har ändå träffat alla dessa hästar, jag vet vilka härliga små ponnyer dessa var, och självklart saknar jag dom med.

Men ni ska veta, jag vet precis hur ni känner. Ni vet säkert redan att jag sålde bente och att ett år senare fick avlivas efter att ha skadat sig illa i ryggen. så jag vet precis hur ni känner! att förlora sin bästa vän på det sättet är så grymt svårt, man vill bara lägga sig ner och dö. Ni ska veta att jag tänker på er, trots att vi inte alltid drog helt jämt. Vi var ändå ett gäng där uppe. Jag vet att ni klarar er, men att det är tufft. OCh vila i frid ni hästar som inte längre finns ibland oss.

Måste även säga, vila i frid dellis, snart ett halvår utan dig på kvista känns tungt, man glömemr ofta att du inte är där. Tack för all glädje du skänkte, främst till lisa. Tack för att du fanns i våra liv, vi minns dig. Hälsa bente åt mig vännen.

   Dellis

Min vackra bente, vila i frid :'(<3  

  

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards