hectorrebell

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Systarna Ivarsson - 5 mars 2011 23:30

Åh herregud, jag hoppade med Rebell idag!! :O :D För första gången sen i juni typ :p han hade av mig då, och jag vart rädd, men jag hoppade ju såklart efter jag trillade av, men inte efter den dagen så att säga. Men idag var det lite hoppning på husar-ridningen, och jag hoppade :D Inte högt alls, men 70 cm är väääldigt högt för mig! Men det kändes bra att ha hoppat med min egna stållehäst innan jag ska börja hoppa på skolan. Imorn ska jag skritta ut på min lille kille, han mår gott av solen och värmen precis som jag. Idag fick han gå i hagen utan täcke, och han njöt och rullade sig som bara den. Han fick ha boots ute nu, eller ja, hela tiden. Såg att han hade fått en liten spricka strax under kronranden, på hoven så att säga, och vill inte att hans hovar ska bli skadade så han får helt enkelt knalla runt med boots på sig nu.

Var till kalmar idag, syrran fyller fjorton och hon skulle få köpa kavaj och ridbyxor, och jag hittade en röd grimma på rea, skitfin, och Rebell är hur snygg som helst i rött. Bild kommer snart.

Ronja fick även ett grönt schabrak och huva, det från min hoppoutfit.

Nu ska jag sova nattinatt!

  

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards