hectorrebell

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Systarna Ivarsson - 4 mars 2011 23:15

Förlåt för dålig uppdatering, men skolans internet SUGER! Så har knappt kunnat kolla min facebook liksom -.- 

Var iaf hos sjukgymnasten i torsdags. Hon kunde inte riktigt förstå vad som var fel med mig.. Har ju så fruktansvärt ont i nacke, rygg och axlar. Har egentligen ont i nästan alla leder, händerna ska kollas upp på torsdag, och knäna ska typ bli ok av sig själva, och höfterna tror vi hänger ihop med min alltför kraftiga svank. Iaf, jag hade en liten böj på ryggraden, dåliga muskelfästen i skulderblad och axlar, och en överrörlig nacke som fått sig lite väl häftiga slängar. Hon ville iaf att jag skulle gå till doktorn, ¨så jag gick upp och fick tid direkt. Doktorn kände lite på nacke, rygg, axlar och höfter, och jag berättade allt som hänt dom senaste åren typ. När jag flög av bente och dunkade huvudet uppochner på en isfläck några gånger, när jag flög av rebell och gjorde samma sak med nacke och huvud och när jag blev oförklarligt sjuk med väldigt hög feber. Hon misstänkte direkt att jag har fått en pisksnärtskada, whiplash, i nacken. Fick vänta på att ta blodprov, vilket inte gick så bra för dom fick sticka mig fyra gånger.. Men äntligen händer det något! Det kommer förmodligen ta flera år innan jag fungerar fullständigt normalt, om jag någonsin komemr göra det. Men jag kämpar, ingen idé att ge upp nu liksom.

Håller er underrättade om vad som händer

  

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards