hectorrebell

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Systarna Ivarsson - 20 mars 2011 16:43

Tja på er, har tagit mig in på bloggen, utan att matte vet :D Mitt namn är då Hector Rebell, känd som Rebell. Ni får inte skvallra för Sofie att jag listat ut lösenordet, så kan jag lova att jag bloggar igen :D

Matte är faktiskt lite konstigt, idag krävde hon att jag skulle gå på en blöt äcklig bana med snö i kanterna :O Jag ville ju ut i skogen och galoppera som en idiot igen! Men som sagt, blevfast på banan idag, och matte tjafsar man inte med. Men jag visade vad jag tyckte, men efter ett tag lyssnade jag faktiskt på matte, vem vet, annars kanske hon drar in godisarna för mig?! :o Nej det skulle aldrig min älskade matte göra, hon älskar mig för mycket :D Om inte annat har jag alltid Stormatte som kommer med dom där oranga avlånga goda sakerna, jag får dom hela tiden av henne! Grymt härlig människa! Men tillbaka till dagen, sorry att jag är lite ofokuserad. Matte red en stund, tur att hon fått bättre sits nu, mycket lättare för mig att göra mitt bästa då. Det stod även en annan människa inne på banan idag, med någon svart lustig låda :S Matte kallade det visst för kamera? Konstiga ni människor är! Men iaf, efter matte hoppade hennes vän upp, duktig tjej måste jag säga, hon hade bra sits och så, men hon var liiite mesig, så jag passade på att smita undan och fuska :D fast matte stod i mitten och fräste åt mig om jag inte skötte mig -.- Så jag fuskar när matte inte är i närheten :D Men den tjejen som red försökte faktiskt, så jag var lite snäll mot henne och skötte mig lite bättre.

Är ju innte i en fällperiod just nu, så mina mattar får borsta väldans mycket nu, mysigt tycker jag :D då pussar jag lite på dom, så att dom vet att jag älskar dom med! Fick ju såklart lite godis också, för att jag är så snäll :D

tydligen så tog den där tjejen lite bilder när matte red, så här är två bilder som tjejen hade lagt ut på något som heter Facebook? Fler bilder kommer nog sen, av matte då :p Aja, titta och njut, så hörs vi!

// Hector Rebell

   

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards