hectorrebell

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Systarna Ivarsson - 31 december 2012 15:57

Jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket av mitt år, tiden har gått så fort det jag är helt säker på att det har varit ett underbart år. Tror inte  jag har haft några speciella motgångar, bara en massa medgångar. Vissa saker kommer jag ihåg speciella tillfällen och väntar redan på vad nästa år har och erbjuda. Lite saker är redan planerade och lägntar så jag håller på att spricka till många av dem. Rebell har varit helt underbar hela året tror inte vi har haft några motgångar lite nu när vi inte har någon sadel som passar med det är inte så farligt vi löser ju det ändo och det är ju inte så lång tid heller.  Det har bara gått bättre för oss i båda hoppning och dressyr. Längtar tilss tävlingarna sätter igång mitt mål i år med rebell att jag ska tävla lokalt 1m och komma felfritt :D Får se hur det går ;) Å ikväll ska jag äta en massa godis för mitt nyårslöfte är att inte äta godis elr dricka läsk på ett halvår till att börja med. Gäller inte vid speciella tillfällen som typ kalsa och sånt :) Sen ska jag börja träna mer börja springa och så. Det var min sista bloggning för i år Gott nytt år på er hoppas ni haft ett lika bra år som jag :D<3                                                        

Så fint ekipage

         

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards