hectorrebell

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Systarna Ivarsson - 26 december 2012 17:12

En önskedröm jag har är att skaffa hund!
Så fort jag kan i livet, så fort jag har tid, råd och plats för hund så ska jag köpa en, utan tvekan!
Jag vet vilka raser jag är intresserad av, nämligen Grand Danios, Finsk Lapphund och Tibetansk Terrier.
Har jag plats för en av varje utav de tre raserna så blir det en av varje :p
Dom är så underbart fina vovvar, och jag läntar efter den dag jag hämtar hem min första egna valp.
 
En fin utställningsvariant av Tibetansk Terrier.
 
En sällskapsvariant, dock lite för korthårig för min smak, de flesta är lite mittemellan den här och den på första bilden.
 
En tibbe-valp, hur söt?!?!
 
En till tibbe-valp, så underbara.
 
En lite mer kortpälsad finsk lapphund, många brukar ha lite längre och tjockare päls.
 
Vadå björnvarning?! Såååå sööööt lappisvalp!
 
En otroligt fin herkelin-grandis!
 
ÅÅh jag dör, såå söt grandisvalp<3
 
Dom blå är riktigt fina också.
   
Söta valpisar
 
Dom svarta tycker jag mest om tror jag, farfars grandis Amos var svart och helt underbar.
   
Äcen gula och tigrerade är riktigt snygga, kanske någon av dom? Haha vi får se ;)

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards