hectorrebell

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Systarna Ivarsson - 15 december 2012 15:48

Hej på er!

Vädret suger, Rebell fick komma in redan vid halv två idag, genomblöt och sur var han, men nu står han med

torra varma täcken och massa mumsigt hö, så nu är allt mycket bättre!
Pga vädret så har jag passat på att fixa med mina tavlor på rummet, har en hel hög med tavlor på Rebell och 1 på
min förra häst Bente. Och så här blev det!
  
Bente är hästen i mitten av nedre raden, med den blåvita rosetten hängande, och sen hans boxtavla.
Bentes rosett är en clear-round rosett, som vi fick hemma på kvista när jag tömkörde bombana med honom,

bara någon månad innan jag sålde honom. Rosetterna som hänger på Rebelltavlorna är; rosavit från hoppning 50 cm CR, blågul från vår andra L:C1 dressyr vinst, gulorange från hoppning 60 cm CR, alla från Ridklubben Udden, snygga rosetter! Under tavlorna
är min säng, på kortsidan.

 
Den här är bredvid bokhyllan som syns på första bilden, ligger jag i min säng så är denna rakt framför mig, på långsidan med fönstret.

  
Tavlan har varit med som en av månadens finaste bilder i hästmagazinet tror jag det var, och rosetterna är; den långa från en vinst i 60 cm hoppning med stilhoppning, vann både med tid och stilpoäng. Den korta är från vår första L:C1 som vi vann här hemma på kvista, fick även den röda statyetten som står bredvid. Den här står på mitt vitrinskåp på andra kortsidan, med garderober och en byrå/bokhylla.

 
Min stora canvastavla, kommer inte ihåg måtten men den är runt 50x70 cm typ. Sitter på andra långsidan, mellan dörren och min säng.

Jag ÄLSKAR tavlor, det har blivit en hel del på Rebell (a) ska förmodligen upp en till, har ram men vill byta motivet i den. Ska nog beställa en fotoposter på Mig och Rebell, men har inte rätt bild än :/
Vad tycker ni? :D
 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards