hectorrebell

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Systarna Ivarsson - 21 november 2012 20:05

Sorry att jag inte bloggat på länge och vet inte varför jag inte gjort har bara inte det:P Men i helgen var sofie och jag själva hade jätte mysigt, plus att vi såg breaking dawn part2 var ganska bra. Idag hade jag studiedag väldigt skönt, men imon är det skola igen. Men får tänka posetivt det är ju bara 33 dagar kvar till julafton. Idag skrittade jag ut med en kompis och det gick jätte bra.Nu ska jag titta på hästhoppning så hörs vi någon annan dag :)

   

Av Systarna Ivarsson - 21 november 2012 12:29

2706 gillningar, helt otroligt.
Hästen gick som en klocka igår, tränade dressyr för Pernilla, kunde nog inte gått bättre, han var så otroligt lösgjord och lätt med mycket tramp och energi, underbart!!!
Men fick ju rida som bara den, träningsvärk så jag knappt tog mig upp ur sängen imorse.
Ronja har studiedag och ska skritta rebell idag, gött mos!

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards