hectorrebell

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2012 22:01

Haha japp, ni läste rätt, Rebell har efter 14 år lärt sig bocka!!
Longerade bebben idag, så jääääkla fin han va, helt otroligt, filmade traven, men

det var mökt ute och strålkastarna på banan hjälpte inte så mycket, men jäklar asså,

skritten, traven, galoppen, hans uppmärksamhet, ambition, arbetsviljan, styrkan, ja allt!!!
Sen fick han då springa lös lite, lattja omkring lite när hagen ser ut som den gör, och 

det första han gör är att bara dra en brall, rakt på stället, utan att springa innan eller något,

vilket han aldrig kunnat förut. Sen sprang han neråt banan, ställde sig och gjorde samma 

sak igen, sen bara sprang han och levde livet, han planerade nog att rulla sig också,

men att få ridbanegrus i vinterpälsen han har kvar på ryggen vore inte sååå bra direkt,

skavsår och skit för att borsta bort det brukar inte gå så bra. Han rullar sig tillräckligt i hagen,

fy så han ser ut om dagarna...
Men jag älskar honom ändå, fina rumpnissen<3

 

Gammal bild, men ja<3


 

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2012 21:46

Idag är det exakt tre år sen vi hämtade hem världens finaste Rebell. När man tänker på det, jäklar vilken utveckling vi gjort!
Då de flesta bilder från första och en del från andra året försvann i somras så kan tyvärr inte direkt visa utvecklingen,

men jag och familjen vet utvecklingen, och vi är alla lika stolta :)
Men här får ni massa bilder iaf, på världens finaste skapelse<3

                                                                           

Min fina tatuering, till ära av Rebell<3

   

Av Systarna Ivarsson - 6 november 2012 21:12

Idag har jag hållt på med pengar, men flippade på det som tur var så hjälpte mamma mig sen. Idag var det Sofie som tog hand om hästen så hon får väl skriva om det. Så min dag har varit som vanligt. Den som gissar rätt på vad det är jag ska samla pengar till får en länk här på bloggen i nästa inlägg. 

     

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards