hectorrebell

Alla inlägg under augusti 2012

Av Systarna Ivarsson - 4 augusti 2012 19:39

Tja alla! Idag så vaknade jag av att jag hade jätte ont i axeln, så gick upp och tog ipren (stavning) sen gick jag och satte mig i fåtöljen och tittade på sen somnade och sov i crika 1 timme. När jag vaknade så åkte jag och pappa och hämtade transporten för min tränare hade lånat den. Där fick vi kaffe,saft och glass:D Efter det åkte vi hem och åt lite sen så lastade vi transporten med bommar som var nymålade. Där uppe så träffade jag Hanna så vi red ut och Rebell var jätte fin, härligt med en uteritt. Mellan vi var ute så hade pappa lastat transporten med andra bommar som han åkte hem med. Efter ritten när vi kom hem så började jag måla prickar på en bom som ska vara ett dalmatin hinder :D Det var min dag det inte något speciellt.

     

 

Av Systarna Ivarsson - 3 augusti 2012 20:46

Hej alla. Nu är jag äntligen hemma efter en härlig vecka på öland. När jag kom hem så for jag upp till stallet för att träffa sötnosen :D 

 

 

Av Systarna Ivarsson - 2 augusti 2012 21:06

Nu har jag blivit fotad vädligt mycket både igår av sossos kompis sen av sofie idag på förmiddagen sen nu på kvällen. Själv tyckte jag bilderna blev fina eller vad tycker ni? :D

       

 

Av Systarna Ivarsson - 2 augusti 2012 18:30

Fotograf är min gode vän och fotografen Pontus Johansson!

Bilderna är då på mig och Ronja :p

                         


 

Av Systarna Ivarsson - 2 augusti 2012 07:59

Eller något, husvagnen är svinvarm, jag har kramp i armarna, och jag borde inte ens vara vaken, för jag är ledig idag! Så fort alla gått ut ur husvagnen så ska jag somna om, helt klart! Haha godmorgon på er!
// sofie

Av Systarna Ivarsson - 1 augusti 2012 18:44

Idag började med att gå ut och gå 7 km vid 9 imorse riktigt skönt! Sen sola och lite så. Vi har ett ganska skumt väder :P Solen är framme inte mycket moln på himlen men det blåser skyligt men det gick att sola lite iallafall sen gick jag,mami och papi ner till  hamnen och köpte filmer, CD-skivor och böcker :D En bok jag kan tipsa om är Beautiful Dead. Älskar dem böckerna men har bara läst dem två första men är helt fast vid dem!  Ikväll kanske det blir lite dans får se vad mami säger ;D Har ni några böcker att tipsa om så skriv en kommentar så skriver jag dit dem i nästa inlägg:D 

 

 


Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards