hectorrebell

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Systarna Ivarsson - 5 augusti 2012 18:43

Tänkte lite på en sak. Nu har jag väntat på en tävling som skulle vara den 12 aug och jag tyckte det skulle vara jätte kul. Men sen när jag gick på deras hemsida för att se ifall startlistorna hade kommit ut så såg jag att tävlingen var inställd, såklart så blev jag ju besviken men sen så bestämde sofie och jag två tävlingar ihop. En tävling är i tryggestad på öland den 2 september och en i kristvalla i torestorp den 23 september. Då blev jag taggad igen och längtar redan jätte mycket. Då kan jag passa på att fråga hur känner ni inför tävlingar ? 

         

Av Systarna Ivarsson - 5 augusti 2012 16:34

Red Rebell ganska tidigt idag för ville rida innan han skulle skos. Red dressyr på banan idag och gud han var underbar han var :D Han arbetade jätte bra med bakbenen och nacken riktigt fin. Nu är dalmatin hinderet snart klart. Imon får jag se vad som händer hade det bra!

     

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards