hectorrebell

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Systarna Ivarsson - 20 augusti 2012 23:58

Jag stod och borstade Rebell i söndagskväll, och reagerade på att det glimmade konstigt om hans fötter. Så kikade närmre och såg att skorna och sömmarna var och är fortfarande guldfärgade! Haha, vi badade med honom i havet i söndags, så det är därför skorna och det ser ut såhär! Haha men det var väl inte så pjåkigt, hästen med guldskorna ;)
//Sofie

Av Systarna Ivarsson - 20 augusti 2012 20:07

Idag började skolan igen x( ganska segt men det är väl lite kul iallafall  så aa nu går jag ju 9 så sista året på den här skolan sen blir det gymnasiet vet redan vilket jag ska gå men om du har några förslag på nåågon bra skola så bra skriv är öppen för förslag :) idag skrittade jag rebell för sofie hade tränat ett hårt pass för pernilla igår så han fick ta det lite lungt. Sen var det aktivitets möte så där planerade vi lite sen imon blir det träning och jag är jätte taggad. I helgen är det tävling igen på Kvista :D ni kanske får lite bilder imon vi får väl se;)        

Av Systarna Ivarsson - 20 augusti 2012 12:50

Förlåt hörni för noll uppdatering!

Det kommer, jag lovar!

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards