hectorrebell

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Systarna Ivarsson - 7 augusti 2012 20:22

Idag så skulle jag och mamma till Kalmar och sen skulle jag träna med det blev ändrade planer för min tränare fick förhinder. Så istället så åkte vi först upp till hästen, och idag tränade jag markarbete och han var jätte fin idag också:D. Sen hem äta lite och göra sig iordning sen åka till Kalmar. Först gick vi in på Mode-huset. Hittade lite där kommer inte ricktigt ihåg vad just nu. Sen åkte vi till hööks för att vi skulle hitta en ny flughuva, men det gjorde vi inte så vi hittade lite annat. Efter det fortsatte vi mot Baronen där gick vi runt lite och shoppade lite, plus att vi köpte glass:D Men anledningen till att vi åkte till Kalmar var för att mamma skulle klippa sig. När hon blev klippt så satt jag och läste lite tidningar för att fördriva tiden. Efter det åkte vi till CityGross och handlade lite till. Efter det åkte vi hem, och nu sitter jag jätte trött!!    

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards