hectorrebell

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Systarna Ivarsson - 19 juli 2011 20:52

Asså....

Rebells och min utveckling är enligt mig stor.. Idag när jag red var jag först förbannad på mig själv för att jag efter snart två år fortfarande inte kan sitta ner i Rebells trav. Visst att han är otroligt skumpig, men ändå?! Så jag kände bara nej fy fan kommer aldrig kunna tävla dressyr! Då måste man ju kunna sitta ner i traven! usch.. men så råkade jag ge galoppskänkeln och han gjorde en superbra fattning, sen galopperade han supersamlat! :o asså, saktare än det saktaste han travar! Det var ganska magiskt!! Underbar galopp, riktig dressyrgalopp!! :D så då vart jag helt salig typ xD pappa trodde inte han galopperade först för det gick så sakta xD Så jag satt bara och skrattade och klappade rebell. Han vet hur man ska få mig på bra humör igen :D  

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards