hectorrebell

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Systarna Ivarsson - 24 december 2011 20:59

God jul på er! :D

Hoppas ni alla haft en bra dag,för det har jag haft! Lite stressig men ändå jättebra :D

Imorse var det lite städning och stallet, mocka och fixa foder. Hem och hjälpte mamma med maten och så. Jullunch, Kalle Anka, Julklappar, julmiddag. Sen upp till stallet igen och borsta får skitgris till häst, skrittade bara idag, tränade skänkelvikning och att han skulle slappna av trots att jag hade spö. Så en bra dag idag! Och detta fick jag:



Fyra första böckerna i serien grottbjörnens folk, har de två sista sen innan.
Av mamma och pappa

 
  
Photoshop CS3, egentligen inte julklapp, men ser det som det ändå.
Av Faster och Farbror Jönsson


 
Presentkort på hööks på 100 kr och 200 kr löst

Av Ronja


  
1000 kr (ej äkta lapp detta då, kolla personen på bilden ;) )
Av mamma och pappa


  
Fem nummer av tidningen Foto
Av mamma och pappa


 
Böckerna Hopplära och Hästmassage
Av Faster och Farbror Jönsson


 
Massageapparat

Av Ronja


 
Yogapaket

Av mamma och pappa


 
Rattmuff, raggartärningar och wonderbaum till bilen :D

Av mamma och pappa


 
Bilklädsel till bilen :D
Av mamma och pappa



      
Täcke till Rebell, Event basic Rodeo 300 gram med halvhals från Hansbro

Av mamma och pappa


 
Schabrak
Av Ronja


 

Lite kul att jag köpte hoppmodellen av metallicschabraket till Ronja, och hon köpte dressyrmodellen till mig xD Klistrade ihop en bild, tycker Rebell passar bra i det!  


Jagär helnöjd med mina julklappar!! :D

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards