hectorrebell

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Systarna Ivarsson - 9 december 2011 10:17

woopidoop, klar med slutproven i Matematik A nu :D ingen aning om hur det gått än, men känns bra ändå :D Sånt gillar vi skarpt!
Imorn börjar vi sätta igång Rebell igen, som jag har längtat! Han med tror jag, arbetsmyra som han är!
Sen hoppas vi att min himla förkyldning försvinner med, vaknar upp varje timme om nätterna för att jag är täppt i näsan och snustorr i munnen.
Hoppas ni uppskattade att Puh gästbloggade igår, svårt att veta, för ni kommenterar INGENTING! FY på er!! Jag som sitter och läser nästan alla bloggar till de som kommenterat bra... Dvs, inga reklamkommentarer, utan de som faktiskt läst, och lämnat en länk där man kan lämna en länk så att säga xD

hahaha hörs hörni!

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards