hectorrebell

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Systarna Ivarsson - 29 juli 2012 10:49

Jag är så sjukt sugen på att åka till Ullared igen, var där i samband med GHS i år och hittade massa fint till både mig och hästen. JAg har pratat lite med mina vänner om en Ullared-resa, att man delar på bensin, kanske ligger över i en stuga och sen bara shoppar och umgås två dagar! Hur härligt låter inte det?! Det finns ju ALLT där nu, frisör och sånt också, såman kan ju verkligen passa på under helgen! Jag vet att en del jag känner läser bloggen, och ni kan ju säga till om ni är sugna på en resa till Ullared, så kan vi säkert planera ihop något ;) Bara att man delar på bensin och det liksom :p Och blir vi full bil så kan hyra av en takbox nog bli aktuellt, med tanke på att min bil inte är så stor. Haha, men iaf, säg till om ni är sugna på hänga på!

 

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards