hectorrebell

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Systarna Ivarsson - 22 juli 2012 21:20

Då min kära bloggvän Anna åker till australien i mars 2013, så börjar ajg smygstarta den här bloggen igen, som ska drivas ihop med min syster. Jag är kvar på chevalaux, men bloggar här också, ni hajar nog!

Så, välkomna tillbaka!


//Sofie

Av Systarna Ivarsson - 22 juli 2012 21:17

Hejsan alla glada människor Sofies syster här och Ronja heter jag om ni inte visste det. Ikväll kom jag och min syster överens om att jag ska blogga här och sofie kommer också blogga lite men vi får se hur myckket hon kommer blogga eftersom hon bloggar på chevalaux.blogg.se. Men jag ska blogga så mycket som möligt.


Så då ska jag berätta lite om mig. Jag är en glad och (oftast) snäll tjej. Jag fyllde 15 den 5 mars. Jag älskar sommaren.  Det är jag som hoppar Rebell men rider självklart dressyr också! Min tränare heter Pernilla och jag har aldrig träffat någon bättre elr snällare tränare.

På min fritid brukar jag rida elr hitta på något hemma elr vara med vänner. Det är allt jag kommer på just nu om det är något jag missat så får ni fråga. 


Imon så ska jag träna lite hoppning och på onsdag ska jag tävla. Sen åker jag till öland sen är det tävling igen den 12 augusti på öland . Det är det jag har planerat hittils men blir fler tävlingar för Rebell hoppar så underbart just nu så då passar man på;) 

Plus att jag saknar sosso så himla mycket saknar att ha någon att tetas med någon att skratta åt något dåligt skämt. För just nu är hon på öland och jobbar:( men snart så syns vi då ska hon få en bamse kram!:Dloveu<3 får väl bjuda på lite bilder så får ni se hur jag ser ut;)                  

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards