hectorrebell

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Systarna Ivarsson - 27 juli 2012 22:40

Sitter och kollar på invigningen av årets OS som går i London.

Sveriges fanbärare är ingen mindre än Rolf-Göran Bengtsson,

men det finns ingen mer värd det om ni frågar mig.

Världsetta sju månader i rad, det säger allt, jag tror definitivt

han har stor medaljchans tillsammans med sin Casall i hoppningen,

i lag har vi nog dock inte så stor chans, varken Malin eller Angelica är med,

så tyvärr blir det nog ingen lagmedalj i hopping.

I dressyren är Patrik Kittel och Scandic helt klart i topp, stor medaljchans,

kanske tillochmed Sveriges dressyrlag har en chans?! Vsd tror ni?

Kalmars egna systrarna Algotsson är med i fälttävlan i årets OS,

dom tävlar ju för samma klubb som jag och min syster och givetvis

hejar vi på dom! Vi har tillochmed tränat för deras hästskötare, haha.

Vad tror ni om Sveriges chans i Häst-OS?

   

Våra två medaljchansen, RG Bengtsson på Casall la Silla och Patrik Kittel på Scandic

Vad tycker ni förresten om RG Bengtssons beslut om att ta med Casall istället för Ninja??

 


 

Av Systarna Ivarsson - 27 juli 2012 21:34

Jag har nu sett ut mina favoriter från hööks nya kollektion,

en del av grejorna SKA jag ha, plus en del som inte är med här,

typ benlindor som matchar schabraken... Haha, ni vet hur det är ;)

 
Schabraknörd..

 
Plus då en drös benlindor ;) Massagegrejen skulle jag vilja ha men den går på nästan 5000...  

 
Träns<3

          

Lite alltmöjligt jag vill ha, haha (a)


 

Av Systarna Ivarsson - 27 juli 2012 13:20

Usch nu sitter jag har jätte tråkigt har ingenting att göra får väl vänta på att sofie ska sluta så får väl hon och jag hitta på något:P pöss på er:*    

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards