hectorrebell

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Systarna Ivarsson - 16 februari 2011 12:38

ojojojoj vad dålig uppdatering! :O Sorry för det, ska försöka uppdatera bättre idag och imorn, mendet känns lite trist för ni kommenterar ju INGENTING!! :o usch på er! Kommer förmodligen bli lite dålig uppdatering i helgen med, ska till stockholm på 60 års kalas, men på lovet ska jag skriva MASSOR!!! om ni kommenterar lite mer så :p Då är jag ju hemma hos hästen och så. Lite mer bilder och sådär :p Kan kanske slänga ihop en lista med bilder och priser på saker jag funderar på att köpa på horze om pappa kör dit mig i helgen? det ska jag nog göra ikväll :p efter att jag färgat håret igen!  Hare bra så länge, nu ska jag springa och ha djurkunskap!

  

Slänger in en bild på en saknad vän, Dellis<3 Han ägdes av en av mina bästa vänner lisa, men fick tragiskt nog vandra vidare i höstas. Dellis, vi tänker på dig, hoppas du har det bra med Bente nu<3


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards