hectorrebell

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Systarna Ivarsson - 15 november 2013 22:15

Hej på er.
Inte mitt livs bästa dag idag, hade lite av ett mentalt sammanbrott imorse, mådde verkligen inte bra, kunde knappt äta, fick inte luft, allt bara rasade, för en stund, nu står jag på benen igen, lika stark som vanligt, eller njae är lite svag i kroppen fortfarande, fruktansvärt trött. Det är lite mycket just nu, med tre jobb som ändå inte ger tillräckligt mycket pengar, en lägenhet som fortfarande inte är klar, väntar fortfarande på målare och tapetserats, börjar ta lång tid nu tycker jag, tapetseringen skulle liksom var gjort 2012.... Är fortfarande oroad över Rebell, över hans knä, jag vågar inte tro på att han håller och är smärtfri även om han är det, inbillar mig hela tiden att han linkar till ibland, men ingen annan ser något... Sen är stallet typ rena kaoset, klubben likaså, det är mycket nu. Och vi måste hitta tränare både till Ronja och mig då Ronja inte fick plats hos Bella och min tränare tydligen är i Polen och jobbar.. Och vi behöver tränare!
Aah ni förstår, det är kaos helt enkelt, jag behöver ett fast jobb på heltid och fasta rutiner! Men lycka till med det i dagens Sverige...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards