hectorrebell

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Systarna Ivarsson - 7 november 2013 23:47

...till att jag sovit sämre den senaste tiden, är för att jag fryser om fötterna? Har hänt innan, samtidigt är det ju först sen jag flyttade till egen lägenhet som jag börjat sova bra, på 19 år, haha. Alltid varit konstig med sömnen, alltid haft svårt att somna. Men sen jag flyttade har det blivit bättre. Men ja, den senaste veckan har jag börjat riva bort lakanet och kastat kuddar igen, men inatt sover jag med vetekudde på fosingarna så de är varma och nöjda!
Idag fick jag nog den värsta hjärtattacken i mitt liv när rebell och jag tränade på banan... Han snubblade på sig själv, och satte sig ner!!! Rakt ner på rumpan, och både han och jag vart nog uppskakade, han var rädd för allt sen, minsta löv skulle undersökas, kanske var ett sånt som försökte äta han innan liksom? Men han lugnade sig efter en stund, han var dock inte på jättebra humör, han är nog en klimakteriekossa? Haha nej fy, han är vara personlig, alla får ha dåliga dagar, älskade häst. Men ja, första gången i mitt liv jag suttit på en häst som suttit ner! Spännande torsdagkväll!
Nattinatti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards