hectorrebell

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Systarna Ivarsson - 3 augusti 2011 21:56

Idag gick det så mycket bättre!! Vi sammarbetade som det team vi är, vi hade kul liksom. Underbara Rebell<3 Vi red bara igenom programmet en gång idag, men vi träna mycket låg form innan och jag testade för första gången att galoppera utan stigbyglar, och det gick väldigt bra, över förväntan!

Det kommer så småningom massvis med bilder från olika träningar osv, men hinner inte riktigt med.

Imorn ska vi träna för Pernilla och på fredag ska jag, rebell och ronja ta oss bort till fältet och galoppa satan! Härligt att släppa kraven en stund<3

finaste hästen ever, jag älskar dig<3

  Jag vet, skänkeln är för långt bak, men ha lite respekt, det var första gången utan stigbyglar! Vi körde på vitt och blått idag (det är marin kant på schabraket)

Av Systarna Ivarsson - 3 augusti 2011 15:18

Never stop hoping,

Never stop fighting

and we will succeed

<3

   


Ridpasset igår gick åt helvete, vi stryker ett streck över hela dagen, idag tar vi nya dagar och fortsätter kämpa!<3


Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards