hectorrebell

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Systarna Ivarsson - 9 juli 2013 11:38

Påväg till jobbet, skulle egentligen vart ledig idag men fick hoppa in. Så var jag inte stressad innan så blev jag det nu! Har inte ens hunnit skriva någonting om tävlingen i söndags, men det kommer! Hua...
Jag och Mathias var och badade med Rebell och Chezzie igårkväll, Gustavsson golden Pepsi hängde på med! Faktiskt varmt i vattnet, och Rebell hoppade i utan större tvivel! Ganska fint med badställe 5 minuter från stallet ;) dock skrämde Chezzie Rebell när hon fick tokflipp och stegra och vifta med frambenen, haha, Rebell är inte överförtjust i andra hästar... Men simma gjorde vi och blöta blev vi! Ikväll tänkte jag bara ta en promenad med honom, sträcka på benen och bekanta oss med kossorna som finns en bit bort, tror inte han träffat kossor innan och dom har en förmåga att skrämma hästar :p och ska hinna åka till kvista och bygga bana inför morgondagens pay n jump med, stress!
Hörs!
Sofie

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards