hectorrebell

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Systarna Ivarsson - 13 januari 2013 17:53

Är helt slut efter bara en vecka i skolan men imorgon sätter träningarna igång och det ska bli jätte skönt. Men det händer inte så mycket med rebell just nu vi rider så ofta vi kan och så. Men själv har jag köpt två ringar till läppen som var vädligt skönt för den innan var så stor. Får se om min tränare märker något imon ;) Fubbis min kompis som åker till thailand imon lite avis är jag ju men glad att hon får komma iväg :) Händer inte så mycket i mitt liv just nu jag går i skolan motionerar lite lagom och tar hand om hästen mer är det inte kommer skriva okm träningen på tisdag för kommer hem så sent imon så kommer inte orka skriva nått hoppas ni stå ut så länge. Sen ska jag börja skriva CV för jag ska börja söka sommar jobb får se hur det går får hålla tummarna;) Men ni får ha det så bra så skriver jag mer på tisdag.

       

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards