hectorrebell

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Systarna Ivarsson - 9 oktober 2012 20:03

Nej nu är jag arg och trött på mig själv. Idag flög jg av igen fast på min egna häst. Slog i smalbenet rakt i bommen så nu är jag svullen och ett stort fint blåmärke. JAg är ju så glad nu, fast är glad iallafall för åt tårta efter som min fina mamma gjort för att jag flög av förra träningen. Så det var mumsigt, sen har jag namnsdag så det var ju kul det. Men Rebell och jag hade ingen bra dag idag för han var stretig i munen och ville inte alls. Så han hade nog en dålig dag. Men,men var gör man? Imorgon får jag se vad som händer. 

Jag var ju och tävlade i lördags och vann i 80cm sen så var det bara jag och en till som startade i 90cm och det var en liten jävla snabb ponny så. Men sen så rev jag också :P Men nu ska jag gå och hämta en kaka, ha det bra så hörs vi.


Ni får bilder sen förra träningen då jag flög av tinker tack vare att sadeln gled så då fick jag ett fint stort blåmärke på låret-.-'  Kanske laddar upp filmerna sen.

         


Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards