hectorrebell

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Systarna Ivarsson - 7 november 2011 21:05

Just nu sitter jag och diskuterar med Anna på http://colts.blogg.se om att åka och fotografera henne och hennes urgulliga shettisvalack Bengtsson! Hoppas verkligen detta blir av, behöver verkligen träna fotografering och naturen är sååå fin på Öland där Anna bor. Hoppas på bra väder, en trevlig dag, fina bilder och en ponny med öronen framåt, åååh vad glad jag är nu :D

Kvällen började liksom med massa tjafs med folk från stallet där vi har Rebell, och jag känner bara, jag ORKAR inte!! Jag orkar inte bry mig, Rebell ska gå i sin hage med sin vattenautomat och han ska inte gå själv och han ska gå ute på sommaren. Inget att diskutera och om inget vill ha det som jag så fixar jag en extra box och tar dit en kompis till Rebell! Sen kan alla gå och ta sig någonstans, dom får fan ge sig någon jävla gång med allt detta onödiga tjafs! Herregud, folk letar fan saker att tjafsa över, samtidigt som alla är så jävla giriga, lata och själviska!!!! gaaaaah, egen gård, ja tack! Förbannad var ordet!

Men som sagt, nu när Anna och jag diskuterat detta med fotouppdrag blev jag genast gladare :D Jag och Anna har faktiskt gått samma skola, Hon gick 3an på gamleby när jag gick 1an där, men minns faktiskt inte vilken linje hon gick, jag gick ju häst, tror hon gick typ NV eller jordbruk, men iaf, nu jobbar hon med mjölkkor iaf, det vet jag! :D xD Så helgen den 26-27 åker jag ner till henne och fotar, fotar, fotar :D

Nu ska jag gå och ta mig en riskaka, ett glas mjölk och mina painkillers och sen sova, god natt :D

 

Bild på Annie och Heineken när dom red hemma på banan

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards