hectorrebell

Alla inlägg under juni 2011

Av Systarna Ivarsson - 13 juni 2011 13:51

Hinner bara uppdatera fort.

Efter att tommy testat att hoppa med rebell, vilket inte gick bra alls då han saknade bjudning mot låga kryss, så har vi tagit beslutet att åka till klinik och kolla honom, vi misstänker hovledsinflammation eller kotledsinflammation. dubbelsidig då.. Någon som har någon erfarenhet av detta? vore snällt om ni delade med er av detta. Så nu är inte saker så bra, så jag sysselsätter mig i skolan för att slippa tänka. Hörs


Av Systarna Ivarsson - 10 juni 2011 21:51

  

Schabrak - Horze

Skrittäcke - Hööks (finns ej kvar i bruna färgen)

Sadel - Globus
Träns - Hööks
Hjälm - Charles Owen Hampton
Skärp - Otto Schumacher
Kavaj - Equipage Elegance

Stövlar - De niro Cesare

Ridbyxor - Mountain Horse
Ridhandskar - Roeckl


Detta skulle jag verkligen vilja ha.. Sadeln har jag ju redan så.

Av Systarna Ivarsson - 10 juni 2011 13:46

Tar en bloggpaus ett litet tag, har varken tid, lust, ork eller idéer till att blogga. På återseende!

Presentation


Välkomna till vår blogg! Vi som skriver här är Ronja och Sofie, systrarna Ivarsson från en liten ort som heter Mönsterås. Vi äger tillsammans med mamma och pappa en Varmblodig travare, Hector Rebell. Hoppas ni finner våra liv intressanta, haha ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards